Philips 7000 series HR2665/96 Pastamachine - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 7000 series HR2665/96 Pastamachine op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

dk18 01-05-2024

Fantastische machine

Ik heb de machine mogen ontvangen om te testen en wat ben ik tevreden. Het is zo'n leuke machine om te hebben en elke keer weer een geluksmomentje om hem uit de kast te pakken, want wat ga ik nu maken. Bijzonder leuk om te doen en te zien hoe je eten vanuit een paar ingredienten kunt maken. Machine was erg makkelijk te bedienen, instructies waren meer dan duidelijk en kunnen na 1x lezen terug de doos in, perfecte uitleg. Heel fijn dat de machine en vakje heeft om alle pasta kopjes te bewaren. Ik ben heel tevreden over de machine

Pluspunten

• Makkelijk

Marjon 26-04-2024

Snel je eigen pasta maken

We hebben dit apparaat mogen testen. Erg leuk om te doen alleen, maar ook leuk om kinderen bewuster te maken van hun voeding.

De Philips pastamachine is een goede keuze wanneer je zelf je eigen pasta wil maken. Er worden veel accessoires meegeleverd waarmee je verschillende pastavormen kunt maken. Er zit een handig vakje in waar je de accessoires in kan bewaren, maar helaas passen niet alle schijven erin. De meeste onderdelen kunnen in de wasmachine, maar deze moet je vooraf wel even van de grootste deegresten vrij maken. Dat is op sommige plekken wat lastig. De ingebouwde weegschaalfunctie zorgt voor nauwkeurige metingen van ingrediënten, heel handig! De smaak verschilt niet enorm van goede gedroogde pasta uit de supermarkt.

Pluspunten

• Weegfunctie
  • Veel accessoires
  • Meeste onderdelen kunnen in de vaatwasser

Minpunten

• Grote stukken deeg niet makkelijk uit te halen
  • Accessoires passen niet allemaal in apparaat

Mandy441 24-04-2024

Snel, eenvoudig en heerlijke pasta maken

De Philips Pasta machine 7000 series HR2665/96 is een fantastische toevoeging aan je keuken, vooral voor de liefhebbers van vers eten. Het is ook nog eens plezierige activiteit voor gezinnen om samen met de kinderen zelf pasta te maken. Het proces van pasta bereiden met deze machine is relatief eenvoudig, maar het is essentieel om de gebruiksaanwijzing goed door te nemen voordat je aan de slag gaat. Met de 10 verschillende vormschijven die worden meegeleverd, kun je een breed scala aan pastavormen creëren. Bovendien kun je de machine ook gebruiken als deegkneder voor andere bakrecepten, zoals koekjes of brood.
Hoewel de machine over het algemeen goed werkt, moet worden gezegd dat het kneden van kleine hoeveelheden deeg, voor twee personen, soms resulteert in niet perfect glad deeg en achtergebleven meelresten. Voor grotere hoeveelheden pasta is deze machine echter veel geschikter. Het schoonmaken vergt enige extra inspanning, maar gelukkig zijn de onderdelen vaatwasmachinebestendig. Een aandachtspunt wel is dat de machine vrij veel ruimte in beslag neemt, en niet alle vormen in het voorraadbak passen.
Desondanks is mijn ervaring met deze machine overwegend positief. Het was vooral geweldig om te zien hoe de machine het deeg kneedt en vervolgens in diverse vormen duwt. Van spaghetti tot lasagne, alles kan ermee worden gemaakt! Binnen enkele minuten heb ik verse pasta klaar om te koken. Dit bespaart niet alleen tijd, maar ook geld. Aangezien zelfgemaakte pasta vaak goedkoper is dan de variant uit de supermarkt. Over het algemeen zou ik deze machine zeker aanbevelen.